BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 25, 2010

ADAM U LOOK SO CUBBY!!


Ni la dia pengubat rindu aku walaupon aku tak ade anak buah..ni adalah sepupu aku..merangkap cucu atok aku yang ke 33..rasenye ini yang terakhir la...tapi xtahu la klu ade sepupu lagi...rabak la duit rye aku tiap2 tahun...ngeh ngeh

Time ni adam datang umah aku..ayah dia saje je bawak sebab nak dia biase nagan kiteorang..xsilap nanti dia duk umah aku ayan&mama di anak g umrah..so mak aku kene jaga dia..aku pon leh main2 nagna dia..mse dia gelak2 ni aku yang main acah2 nagan dia..best sangat2..dah le penat dukung dia..semangat sangat...

GELAK!

GELAK LAGI!

HA KAN DAH PENAT SAMPAI KELUAR AIR LIUR KITE

EH TIBE2 KITE MASAM NI NAPA?

KITE SENYUM BALIK LA SEBAB KITE NAK BALIK DAH..BYE SEMUA

0 comments: